بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, توسط فــاطـمـه |

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت19:12---18 بهمن 1391
حرفهات بدلم میشینه...یعنی میفهمم که چی میگی...شعر بلد نیستم که بگم یا اینکه حرف دلم رو طوری بزنم که یکم از سنگینی این بار کم بشه...دنبال کسی میگشتم که بگه و من سبک بشم...حس نبودن دارم...
بازم بهمون سر بزن خوشحال شدم يكي مثه خودمون پيرا شده .....اينقد پره حـــــــــــرف كه نميدونه از كجا بگه.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.